Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una dintre cele mai reputate firme de avocatura independente din România care ofera servicii juridice și fiscale integrate, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operațional al activitații sale.
„KeyVision ne ofera infrastructura necesara pentru redefinirea conceptului de „informație la un click distanța” în cadrul organizației noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocațiale, ne-am propus sa creștem substanțial gradul de digitalizare a activitaților din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienților noștri. Acest proces de o amploare substanțiala și cu impact la toate nivelele de interacțiune cu clienții și partenerii noștri a fost parcurs în doua etape desfașurate în ultimii trei ani:
• implementarea soluției complete de document management M-Files
• implementarea KeyVision care adreseaza într-o maniera integrata diferitele activitați din cadrul firmei și ofera atât o imagine de ansamblu cât și de detaliu a acestora din perspectiva profesionala, financiara, de business development, de HR și de pregatire profesionala”, a menționat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.
Platforma KeyVision include funcționalitați complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanța, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check. Ea ofera de asemenea posibilitatea compilarii unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiza la nivelul fiecarui client sau categorii de clienți, precum și la nivelul fiecarei practici sau departament, toate acestea permițând o analiza detaliata a status-quo-ului proiectelor în derulare și a eficienței activitații profesionale.
“KeyVision a fost implementata în cadrul NNDKP odata cu rescrierea aplicației pe o platforma moderna și cu o interfața mai prietenoasa. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatura, adresând toate procesele și departamentele. În plus, am introdus funcționalitați complexe precum CRM, e-Learning și Conflict Check. Acestea au fost completate de funcționalitațile de instanța și insolvența, precum și o integrare cu sistemul de document management M-Files și cu alte aplicații de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture.
Acest ecosistem eficientizeaza identificarea informațiilor și documentelor relevante din toate aplicațiile implementate pâna în acest moment în cadrul NNDKP, facilitând relaționarea cu clienții și partenerii firmei, dar și între membrii echipelor de avocați, consultanți și personal din departamentele suport.
Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!