KeyVision, soluția software dedicată exclusiv avocaților, lanseaza noi functionalitati și pune la dispoziția utilizatorilor o serie de noi beneficii.
Anexa facturii include o noua sectiune care grupeaza pontajele din factura dupa avocat si dupa tipul de activitate. Acest totalizator este concludent mai ales in cazurile in care, la nivel de contract, ati definit tarif orar diferentiat in functie de rol sau in functie de activitate.
Calendarul afiseaza acum numele task-ului alaturi de starea acestuia: in asteptare, in lucru, finalizat. Mai mult, starea task-ului va determina culoarea acestuia in calendar. Astfel, task-urile proprii vor fi verzi pentru stadiul in lucru si in asteptare, gri pentru finalizat si rosu pentru depasit si nefinalizat. Task-urile colegilor vor fi afisate cu gri pentru toate starile si cu rosu pentru cele depasite si nefinalizate.
La inchiderea unui dosar sau proiect, sistemul solicita data inchiderii si o rezolutie finala. In functie de aceste informatii, raportul “Status general proiecte” calculeaza numarul de proiecte sau dosare deschise sau inchise intr-un anumit interval de timp.
In factura puteti selecta contul bancar folosit la incasare. De exemplu, daca aveti doua conturi bancare definite pentru RON, in factura draft aveti posibilitatea de a alege unul dintre cele doua conturi disponibile.
Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!