Instrumente de ultima ora pentru cei mai performanti avocati
Ca sa poti avea o imagine reala a activitatii din firma ta de avocatura
Compania ta intr-o privire – poti accesa rapoarte privind efortul si eficienta, taskurile, facturile platite sau cu termen depasit, top practici, timpii, statistici privind vanzarile si multe alte detalii, toate intr-un singur loc.
Poti vedea care sunt practicile cele mai performante, in functie de datele privind clientii, dosarele si timpii pe care le introduci in sistem.
Analizeaza evolutia eficientei echipei si a responsabililor din echipa cu ajutorul datelor despre timpii lucrati si facturati. Obtine date complete pentru a lua decizii de business potrivite.
Tot ce ai nevoie pentru dosarele firmei tale: termene, documente de insolventa, procese active, plus toate datele legate de termenele si cazurile pe care trebuie sa le pregatesti, toate intr-un singur loc.
Analizeaza in detaliu activitatile de Business Development: vezi care este statusul Ofertelor, Propunerilor si negocierilor si vezi care este eficienta firmei tale in ce priveste transformarea lead-urilor in new business.
Analizeaza evolutia facturilor emise in functie de diferite criterii – per practica, per an sau per luna, in functie de activitatile echipei din fiecare zi.
Pentru un management mai bun al activitatilor echipei
Adauga si manageriaza timpii per client sau per proiect si asigura-te ca membrii echipei tale au o incarcare echitabila, astfel incat sa poata fi eficienti. Timpii introdusi pot fi evaluati si aprobati de responsabilii alesi, in functie de dosar, proiect sau senioritate, pentru ca facturile sa poata fi emise rapid.
Porneste cronometrul si fa-ti treaba. Opreste-l dupa ce ai incheiat activitatea, la final timpul va fi salvat automat, iar tu il vei piutea folosi in rapoartele pe care le pregatesti.
Foloseste codul de culori pentru a avea o imagine reala asupra istoricului timpilor fin firma ta. Verdele inseamna zile muncite si prinse in system, galben si rosu sunt semn ca anumiti timpi nu au fost introdusi decat partial sau deloc iar albastru semnifica zi de vacanta.
Pentru o imagine reala asupra activitatilor din echipa, treceti timpii introdusi pentru activitati prin fluxul de revizuire si aprobare. Ajusteaza valorile timpilor inregistrati daca este nevoie si obtine feedback instant in legatura cu valoarea efortului total facturabil inregistrat.
Alege modul in care vrei sa facturezi si urmareste cifrele – fie in functie de efortul total facturabil, fie in functie de criterii precum facturabil, nefacturabil, no-charge. Doar un click si totul functioneaza de la sine.
Primeste notificari si actualizari pe email, ca sa nu uiti sa treci niste timpi in facturile pentru clienti.
Toate instrumentele de care ai nevoie pentru un management financiar de succes
Proces simplu de definire a proiectelor, de la client la activitati, taskuri si reguli de facturare. Foloseste Referintele pentru a detalia activitatile.
Stabileste un buget pentru un proiect sau o limita de facturare. KeyVision va tine cont de aceste detalii si te va notifica atunci cand limita este atinsa.
Stabileste regulile de facturare fara nici o constrangere. Poti folosi un mix de reguli bazate pe utilizator, senioritate, rate fixe sau rate de success, reduceri per client.
Informatii pregatite pentru proiect, intr-un tablou de bord – total facturat, sume de plata, rata de recuperare, rata medie si detalii despre eficienta per avocat, per practica sau in functie de senioritate.
Defineste taskuri in proiecte si urmareste statusul acestora. Inregistreaza in sistem discutiile avute cu clientii, pentru a avea o imagine completa.
Poti urmari toate cheltuielile, atat pe cele legate de proiect, cat si pe cele interne. Grupeaza-le pe grupuri de angajati, pentru a avea un process de aprobare complet.
KeyVision poate emite si proforme, si facturi fiscale, in functie de cum il configurezi. Odata facute configurarile, sistemul va tine cont de aceste setari si va urma procesele legate de aceste configurari.
Foloseste template-urile de email pe care ti le oferim pentru a trimite facturile.
Exporta facturile cu ajutorul formatului standard LEDES, vei putea astfel sa le importi in orice alt sistem.
Tot ce ai nevoie pentru a-ți urmari cu succes dosarele din instanta
Adauga si urmareste toate dosarele de care te ocupi cu ajutorul integrarii cu ECRIS (portal.just.ro), astfel incat sa fii intotdeauna pregatit pentru urmatorul termen.
Urmareste termenele de instanta - cand, cine, unde si cine este responsabil de urmatorul termen pentru fiecare dosar in parte. Vezi cum merge un caz cu ajutorul comentariilor introduse de avocatii responsabili.
Ai dosare externe? Le poti monitoriza cu ajutorul KeyVision – le vei avea subliniate intr-o rubrica separata de cazurile tale de zi cu zi.
Un portofoliu de dosare, termene in instanta, taskuri pentru tine si echipa ta. Stabileste responsabili pentru fiecare dosar si descopera posibilele conflicte cu ajutorul calendarului. Sincronieaza-l cu Outlook/Google Calendar si poarta-l peste tot cu tine.
Cu siguranta nu vei avea cum sa ratezi orice schimbare s-ar intampla, pentru ca fiecare modificare in statusul dosarului va ajunge in emailul tau cu ajutorul notificarilor.
Monitorizeaza diferite entitati pentru insolventa cu ajutorul instrumentelor care te notifica zilnic despre schimbarile aparute in BPI. Primeste notificari periodice pe email, ca sa fii mereu conectat cu informatiile importante.
Pentru un management de succes al clientilor tai
Toate informatiile de care ai nevoie despre clientii tai pentru a-ti desfasura cu succes activitatile zilnice – foloseste detalii precum industria, datele fiscal, contactele si rapoartele detaliate legate de relatia cu fiecare client in parte.
Un client are mai multe entitati fiscal diferite? Nici o problema! KeyVision tine cont de fiecare si te ajuta in definirea activitatilor si in rapoartele de care ai nevoie.
Clienti diferiti din industrii diferite? Foloseste toate aceste informatii pentru a avea rapoarte complete legate de industriile care sunt cele mai profitabile pentru tine.
Tot ce ai nevoie ca sa-ti cresti firma de avocatura
Oferte, depuneri de oferte, parteneriate – urmareste fiecare activitate in parte si transforma potentialii clienti in clienti care sa-ti creasca firma.
Atrage noi clienti si creste-ti afacerea: foloseste taskuri, timpi si responsabili pentru fiecare propunere si obtine rapoarte detaliate legate de aceste activitati.
Dezvolta relatii de business de succes prin intalniri productive cu potentiali clienti. Pregateste-le din timp, analizeaza rapoartele post-intalnire si descopera ce poate fi imbunatatit.
Pregateste evenimente de success cu ajutorul listelor de marketing si resurselor interne si externe. Urmareste evolutia procesului de organizare a evenimentelor si foloseste informatiile in activitatile de marketing.
Dezvolta noi proiecte de marketing si business development si foloseste-le pentru a-ti creste afacerea. Implica-ti colegii in aceste activitati prin implicarea in diferite taskuri si asculta-le ideile de dezvoltare.
Creste-ti listele de marketing pentru evenimente si activitati de marketing. Adauga noi contacte care te pot ajuta sa obtii rezultate mai bune in activitatile de marketing si implica toate resursele in proiectele tale, pentru a descoperi cine iti poate fi de ajutor si in viitor.
Pentru o mai buna organizare a activitatilor din firma ta
Termina proiectele la timp cu ajutorul membrilor echipei prin atribuirea de taskuri. Imbunatateste fluxul de lucru cu ajutorul calendarului – urmareste-l pentru a vedea incarcarea echipei si a evita conflictele de interes.
Taskurile de astazi si maine, direct in tabloul tau de bord si in calendar. Monitorizeaza-le in permanenta ca sa nu ratezi detalii importante.
Ai definit taskuri? Sincronizeaza-ti calendarul cu aplicatia de email si calendar a telefonului. Iti vei putea consulta lista de taskuri de oriunde.
Ca sa-ti intelegi mai bine dosarele si proiectele
Obtine informatii despre performantele financiare si generale ale firmei tale, per practica si per avocat, calculate automat, pe baza regulilor si procesului de aprobare a timpilor.
Cu ajutorul rapoartelor detaliate si a optiunilor definite de tine, poti obtine rapoarte legate de timpi, facturi per responsabil sau per proiect, care nu vor fi vizibile insa decat managerilor de proiect desemnati de tine.
Verifica si compara in timp real toti indicatorii financiari, per practica sau per responsabil, cu ajutorul tabloului de bord si a rapoartelor dedicate.
Pentru o privire de ansamblu completa si corecta asupra afacerii tale
O lista completa de rapoarte legate de timpii introdusi si aprobati, pentru a descoperi usor potentialele probleme.
Rapoarte de facturare, plati sau cheltuieli, informatii financiare precum zilele cu cele mai bune zile de incasari, statistici privind onorariile sau rata de recuperare – toate, intr-un singur loc.
Urmareste activitatile per practica si afla care sunt cele mai profitabile practici si activitati pentru firma ta.
Foloseste informatiile detaliate privind eficienta per avocat, per dosar, per client sau per practica ca sa iei decizii de business mai bune. Compara-le cu cele din diferite alte perioade pentru o raportare corecta a evolutiei.
Defineste bugete lunare si lasa instrumentele KeyVision sa faca restul – vei gasi rapoarte in timp real privind analiza Actual vs. Bugetat, per firma sau per practica.
Foloseste rapoartele de Marketing si Business Development ca sa-ti cresti afacerea sanatos. Construieste o strategie folosind aceste informatii si transforma-ti firma intr-o afacere profitabila.
Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!